Tisdag morgon!

Morgonpromenaden är avklarad..
Känner mig väldigt trött i kroppen idag, kan dock ha med att göra att jag är 4,5dl lättare i form av blod!..
Blodgivning igår, gick väldigt bra. Svimmade inte denna gången iaf.. hehe
Nästa gång ska jag kolla mitt blodflöde för oxå. Om det är bra så kan det bli så att jag kommer bli trombocyt-givare ist.
Detta är en mycket viktig fråga för mig. Tänk att 10 min av din tid kan rädda ett liv!
1,5timme av din tid kan ge stora framsteg i forskning kring cancer och blodsjukdommar!...
Mjaa, en liten tanke.
Uppmanar alla att söka upp sin blodcentral, och ansöka om att bli givare!

Thaiboxning kl 17, känner mig pepp idag.. Lite irritation som skulle behöva komma ut.. Stackars min sparring-partner idag!.. :D

Kommentarer
Postat av: Erika

hihi jaaa med min "träningskarriär" är målet att träna 2 ggr/vecka och blir det mer är det ett plus!



Hoppas du har en skön kväll!

2010-09-21 @ 21:04:56
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0