Sträckning

Åter igen...
Ryggen gör ont, eller mer ömmar och är fasligt stel..
körde på med mitt ryggpass som jag bbrukar igår, gick ut lite lättare på ländryggen för att undvika att skada ryggen igen.. Allt gick jätte fint, kändes riktigt bra.
Sätter mig ner för att köra lite sidomage, börjar bra, men under set två så rycker det till i ryggen och jag kunde knappt resa mig från golvet.
M.G va irriterande det är..
Blev att halta hem och smörja ryggen med tigerbalsam efter en lååång och vaarm dusch och på med korsetten igen..
Så fruktansvärt irriterande.
Såg verkligen framemot thaiboxningen ikväll, men vi får se om jag går dit och kör på halvfas ist.
Inte lika kul, men vill ju dit.

Rygg:
Chins, brettgrepp i ass.maskin
Chins, smaltgrepp i ass.maskin
Rodd,
Enarms rodd
Latsdrag
Latsdrag i maskin
Smalt latsdrag i c.c
Drag åt sidan
Ryggresning i maskin

Löpbandet:
12 min jogg och tempo walk

Började på sido mage, men fick bryta som sagt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0