Stolt!

Är nog stoltast av alla idag!..
Har haft som mål under ganska lång tid att orka jogga 1km på löpbandet, aldrig kommit över 800m innan luften totalt varit ur mig... Men idag hände det.. Jag joggade 1km... 1.5km.. 2km.. 2.1km sen tog tiden slut..
Faan va glad jag blev.. Slut målet är att orka jogga min morgonpromenads-runda igenom.. Nästa mål nu efter 1 km är 3 km på 15 min.. Faan va kul det känns när man får respons på träningen..

Blev bröst och biceps och mage idag på gymmet. Gick väl helt okej, men är så väldigt trött i kroppen just nu bara.. Men det går nog över snart!...
Skulle vilja inhandla lite nya kläder, gymkläder.. En riktigt bra Sporttopp och shorts.. Ett par box-handskar.. Och nytt protein-pulver...

Nya fina blåmärken på benen efter gårdagens Thaiboxning har jag oxå.. Ser så kul ut, ser ut som benen på ett litet busfrö... haha..
Thaiboxningen går frammåt, sakta sakta.. Tänker för mycket, så blir inte alltid rätt.. Sluta övertänka allt och bara gör ist!.. Glöm inte garden!.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0