Ny vecka

Ny vecka, nya tag...!..

Är hemma en och en halv vecka till!, så nu blir det att öka på lite med träningen..

Idag blidde det bröst och biceps, till att börja med iaf!

Bröst:
Bröstpress i smithmaskin.
Bröstprss med hantlar
Bröst flyes i C.C *2
Pec.flye maskin

Biceps:
Hammercurl i c.c
Bic.curl m. omväntgrepp
Bic.curl med z.stång
konc.bic.curl i C.C


Dagens första pass.
Bir nog ganska så troligt att jag tar mig ner och kör ett kardio pass i eftermiddag.
Och kommer då lägga på mage och knäböj/utfall, och en rejäl stretch.
Är ju så fasansfullt stel i benen!

Thaiboxningen igår gick riktigt bra!
Kändes som det iaf och min instruktör och även min gubbe sa att det såg bra ut. Så jag får lite på det!
Jobbigast igår var dock mördar-töjen efteråt.. Gjorde galet ont i ljumskarna!
Trodde jag var vig, men fick bevisat att så inte var fallet, iaf inte med båda benen!.. heh

Nu, frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0