Några dagar

Några dagar sen jag skrev något. Kan vara för att inte spec. mycket har hänt.
Livet rullar på som aldrig förr.
Träningen gör det samma.
idag blev det ett bröst och biceps-pass
Bröst:
Bröst press, Smithmaskin
Bröst flyes i Cablecross *2
Bröst flyes i Pec-maskin

Biceps:
Hammercurl i cable
Bicepscurl med stång, pronerat grepp
Konsentrerade biceps curls m. hantel

Sido mage:
Snea situps på boll
Sidolyft med vikt
Statisk vridning i sida

Rak mage:
Crunshes på boll m. extra vikt
Vanliga hederliga situps!

Löpbandet:
10 min, orkade inte mer idag..
Trött som faan i benen efter benpasset i lördags


Thaiboxningen rullar på den med.
Gick riktigt bra igår, dock börjar man märka av viktskillnaden mellan mig och min kompis jag kör mycket med.
Hon är väl cca 10 cm kortare än mig och väger minst 20 kg mindre med.. heheh...
Thaiboxning imorrn kl17, men kommer starta dagen med ett löppass tror jag nog... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0