Morgon

MG, va jag är trött idag...
Känner att jag hade velat sova några timmar till, men gick inte.
Så det var bara att palla sig upp och ge sig ut på en morgon promenad ist.
UTAN en morgon kaffe i magen, katastrof!...

Gårdagens Thaiboxning gick riktigt bra..
Vi tränade på blockningar och low-kicks.
Gick faktiskt ganska bra, det svåra är att få in rätt teknik, men det kommer nog vart eftersom det med.
Har ju inte kört mer än två veckor, inne på v.3 nu.
Orkade faktisk med så gott som hela fys-passet med.
Det gjorde nog mig mest glad, dock pallade jag inte att köra alla sit-ups med alla i ringen.
Kommer kännas imorrn!

Efter jag kommit ut på min morgonprom. får det bli lite frukost innan dagens gympass.
Rygg och ben blir det idag.
Djupa utfall!. Start working on that ass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0