Fredag

Fredag, helg!.. Dock är det väl så gott som helg för mig varje dag.. I två veckor till iaf.. hehe

Blev lite gym träning idag.
Axlar och Triceps

Axlar:
Baksida, drag i cabelcross
Baksida, vrid i 90 grader
Basida, framåtlutande lyft'

Mittparti Axel, Axelpress
mittparti Axel, lyft med raka armar
Mittparti Axel, lyft med böjda armar

Trapezius:
Elavitator lyft med vikter

Triceps:

Drag över huvudet i c.c
Triceps press i c.c
Dips från bänk

Mage:
Crunshes på boll m. extra vikt
Crunshes i c.c
på bänk
i maskin

Känner mig bättre i ryggen idag, den var inte min vän igår!
Vilket gjorde att jag fick hoppa Thaiboxningen, men kommer tillbaka på söndag starkare än någonsin!

Nu blir det att byta kläder och gå iväg och handla lite.. Tacos ikväll, och mys i massa med min älskade SAmbo!
Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Erika

nej det är så dumt med bmi, och dumt att både läkare & försäkringsbolag använder sig utav det!

Du kanske har mer muskler än fett som väger mer liksom, helt fel att du klassas som överviktig då



kram! Och trevlig helg :-)

2010-09-24 @ 12:37:39
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0