Första

Ja ha ja...
Tänkte att man kanske skulle försöka ta upp detta med Bloggandet igen.
Var några år sen som jag gjorde det, men kände för att kunna hålla lite uppsikt på min träning nu så skulle jag börja blogga igen.
Denna blogg kommer innehålla det mesta om min träning.
Tränar ganska hårt nu för tiden, går ju bara hemma och väntar på att få börja jobba igen.
Så vad bättre än att träna då?!
Jag kör just nu tre pass styrketräning i veckan och tre pass Thaiboxning.
Älskar det!

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli så pass att det är dax för Thaiboxning.
60 min fys- och mits-träning.

Har alltid haft dålig kondition, men jobbar som faan för att få upp den på en mer normal nivå.
Orkar med passen på Thaiboxningen, men det är precis.
Jobbigt för lungorna, men ju mer vikten försvinner desto lättare blir det.

Kanske kommer en uppdatering efter kvällens pass..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0