En sån dag

Idag är det en "sån" dag..
Trött i kroppen, dock gick det väldigt bra på gymmet.
Rygg+baksida lår+löpband+mage
Rygg:
Chins, brett grepp
Chins, smaltgrepp
(i ass. chins maskin)
Rodd, smal
En arms rodd
Latsdrag, bred
Latsdrag, smal
Latsdrag enarm mot höft
Rygg resning i maskin

Baksida lår:
Leg curl

Löpbandet:
Jogga 2km
Prom. högt tempo resten

Mage:
Crunshes på boll
Situps

Kände mig väldigt stark i ryggen idag, ökade vikten på vissa övningar.
Breda Latsdrag är fortfarnade väldigt jobbiga.
Joggningen var under all kritik, blir att vila benen lite se om kraften och rken kommer tillbaka.

Gårdagens Thaiboxning var riktigt kul.
Körde mot en nygammal tjej, hon har kört på klubben i flera år, men var med i våran grupp för första gången.
Fick mig en riktigt omgång, lite blåmärken på låren och ömma "flickor".
Måste hitta något bra uppiggande man kan ta innan pass, då HELT LAGLIGT!.
För att få lite extra ork, då förlorad vikt och kaloriunderskott är lika med mindre ork..

Nu är mina toast slut, och det är dax för en låååång varm dusch!..


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Hej! Tack för din kommentar, ja telefonförsäljare skulle jag aldrig ge mig på. De ringer alltid på kvällstid (nästan) och då vill man umgås med sin familj, och det är ju INTE ofta de har något man verkligen vill ha. Jag har själv arbetat som telefonist (men ej försäljare!) och blev såååå trött på att prata i telefon efter det, så jag undviker telefonen i största möjliga mån! Sms & e-post är fine tycker jag! ;) (hur hittade du min blogg???)

2010-09-22 @ 12:45:32
URL: http://maiplu.se
Postat av: Erika

Jag känner mig piggare om jag är sminkad, är mest psykologiskt det där ;-)



kram!

2010-09-23 @ 22:22:47
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0