En kopp

En kopp starkt kaffe på morgonen, det är fin fint för magen.
Är extremt seg just nu, kan ha lite med vädret att göra.
Kollade ut genom fönstret och tyckte det såg ut som om det snöade, men det gjorde det inte. En jäkla tur det.
Sitter här med min lilla stora kopp kaffe.
Lyssnar på radion, P3.
Mys morgon, underbar start, lite ensamtid.
Ska snart ut på en liten morgonpromenad. Behövligt.

Just ja, Älskar verkligen vågen på gymmet.
Vägde mig vid två tillfällen igår när jag var nere och tränade. Första vägningen visade den 54 kg andra gången 64 kg. Man tackar!. Sen att jag väger närmare 71kg det behäver ju inte menas att vågen är trasig. Ett bra knep av gymmet att peppa sina kunder. Vad händer nästa vecka?! kommer vägen visa 80kg då eller?!.. haha
You gotta love en personvåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0